joi, 25 august 2011

Every summer has a story.

A fost o vara ciudata.Si desi mai sunt cateva zile din ea,tin sa scriu asta acum.
S-au intamplat atatea,intr-un timp atat de scurt.
Uneori stau si ma gandesc : "Cum a trecut vara? Eu ce am facut?"
Primul lucru care imi vine in minte e "nimic".
Dar s-au intamplat multe,cum ziceam.

"Vara asta am sa ma indragosteeeesc" + "Nimeni n-o sa iti explice ce e dragostea,asta singur intr-o zi de vara o vei afla" = True for me.Mi s-a intamplat in prima zi de vara. Si la cum eram eu,e de mirare ca a tinut 2 luni jumate,si inca tine.

Vara asta a pus la incercare cele mai importante persoane pentru mine.Chiar si pe mine.Si am trecut prin atatea,dar ne-am revenit.Asta era semnul de care aveam nevoie.Acum stiu ca nimeni nu imi poate lua ce iubesc.

Si,spre surprinderea mea,am intrat in Caragiale.Bine,era prima optiune,nu era asa mare surpriza.Dar nu m-as fi gandit ca o sa ajung aici.Cica fiecare ajunge acolo unde ii e locul.Se pare ca aici imi era locul.Dar ma bucur ca sunt unde sunt.

Concluzie,vara asta m-am schimbat.I' not the girl I was.

Nu stiu cum sa va spun,dar mi-e rau dor de mare,si asta e tot ce vreau acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu