vineri, 2 decembrie 2011

Times is changing us.

Am citit o postare de pe blogul lui Tudor Chirila si mi-am amintit ca nu am mai scris aici de cateva luni.
Timpul trece si lasa urme. Au trecut aproape 3 luni de liceu si nici nu imi dau seama de asta. Dar mi-am dat seama ca m-am schimbat mult. Nici nu mai stiu cum eram pana in prima zi de vara:ziua care mi-a schimbat viata. Am citi postarile mele vechi si speram sa imi amintesc. Nu pot. Stiu doar ca m-am maturizat. Am invatat din greseli,am invatat sa iert,am invatat sa imi pese. Insa in cel mai dur mod. I am okay. I will not cry.


Heei,uite ce am gasit intr-o postare mai veche:


If I fall,let me.This will learn me how to get back.
Good times gonna come.
What goes around comes back around.
I`ve learned to love the pain `cause that`s the only way that I know how to feel.
We are far away to laugh,to love.
They all come back.They always do.
I am young,I make mistakes.
Never look back,never surrender.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu